Referentie

"In onze branche zijn spoedopdrachten eerder regel dan uitzondering"

Het PR Bureau

In onze branche zijn spoedopdrachten eerder regel dan uitzondering. De ene dag aanlevering, de dag erop oplevering. Zo kwam Het PR Bureau met de vraag of wij een allerlaatste blik op een boek konden werpen. Niet zomaar een boek, maar een groot, knalroze jubileumboek ter ere van 60 jaar Barbie. Een volmondig ‘ja’ natuurlijk!

“Ik kreeg de naam van Het Nederlands Tekstbureau door van mijn collega. Hij had bij een ander PR-bureau al eerder met Katja Graven samengewerkt en was heel tevreden”, vertelt Senna Ceulemans, PR-adviseur binnen het lifestyleteam van Het PR Bureau en betrokken bij A-merken als PepsiCo, Decathlon en HelloFresh. “Voor Barbie hadden we een prachtig boek gemaakt vol interviews met zestig vrouwelijke rolmodellen, van Neelie Kroes tot Anna Nooshin. Omdat we ons blind hadden gestaard op de teksten, wilden we graag nog een frisse blik voordat alles naar de drukker zou gaan. Het Nederlands Tekstbureau ging met de teksten aan de slag en ik was verrast. Niet alleen over de kwaliteit van de eindredactie, maar ook over de communicatie naar ons. We stonden onder behoorlijke tijdsdruk en de tekstschrijver hield ons continu op de hoogte van de voortgang, tussenstappen en eindoplevering. Uiteindelijk is het boek in allerlei media verschenen – van het Jeugdjournaal tot RTL Boulevard. Dus ja, wij zijn blij met de goede hulp en flexibele instelling.”

Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk het online inkijkexemplaar.

"Ik vind de interviews vrijwel altijd perfect. Ook als het om vrij technische verhalen gaat"
Sandra Bloemrijk (communicatieadviseur)

"De tekstschrijvers gaan zelfstandig met opdrachten aan de slag. En de kwaliteit van de teksten is altijd goed"
Jeanine van Dijk (communicatiemanager Stibat)

"Tijdens een zoektocht op Google sprak het portfolio van Het Nederlands Tekstbureau ons aan"
Irene Janssens (projectassistent)

"We hebben het jaarverslag in vol vertrouwen bij haar neergelegd"
Patricia Lankreijer-Halman (teamleider)

"Voor de volgende editie van ISA_Next staat Het Nederlands Tekstbureau alweer ingepland"
Nick Bastiaenen (marketingcoördinator ISA)

"Onze websitebouwer Mangrove raadde ons Het Nederlands Tekstbureau aan"
Albert Jacobs (programmamanager KNMI)

"Katja wist na al die tijd nog precies wie ik was. Dat zegt genoeg over haar persoonlijke benadering"
Sophie van Wel (communicatieadviseur HalloStroom)

"We kunnen echt spreken van een successtory"
Brigitte van Egmond (senior communicatieadviseur)

"Tekstschrijver Martine de Wit hoort echt al bij ons team. Ze denkt zo goed mee met onze organisatie"
Mellanie Burger-Mos (communicatieadviseur CJG Rijnmond)

"'Als je Het Nederlands Tekstbureau belt, komt het goed', zeiden mijn collega’s."
Eef Prins (tot voor kort werkzaam bij communicatieadviesbureau Vandejong)

"Een perfecte match: zo kunnen we de samenwerking met Het Nederlands Tekstbureau goed omschrijven."
Dineke van Tilborg (Marketing & Communicatie bij Martens en Van Oord)

"Bij Het Nederlands Tekstbureau weet je dat er continu goede tekstschrijvers beschikbaar zijn"
Maurits Harting (communicatieconsultant CBI)

"In onze branche zijn spoedopdrachten eerder regel dan uitzondering"
Senna Ceulemans (PR-adviseur bij Het PR Bureau)

"Ik vind het zelf ook belangrijk om open te zijn met de mensen met wie ik werk"
Loek Wisseborn (project-/interimmanager én vennoot)

"Het is prettig dat de tekstschrijvers zelf veel oppakken, meedenken en initiatief nemen"
Laura Water (communicatiemedewerker TUI)

"Onze webbouwer raadde Het Nederlands Tekstbureau aan voor de webteksten"
Sabine Kemp (communicatieadviseur Joulz)

"Noël is betrouwbaar, heeft veel kennis en kent Quote door en door"
Ben Kuenen (verantwoordelijk eindredacteur )

"De tekstschrijvers van Het Nederlands Tekstbureau nemen mij een hoop werk uit handen"
Linda Polak (marketeer bij ROVC)

"Ik zocht een tekstschrijver met de unieke gave om complexe teksten te herschrijven"
Alf Zwilling (manager Corporate Communicatie)

"Ik vind het zo'n grote plus dat de tekstschrijver zo met de opdrachtgever meedenkt"
Xerva Blom (marketing- en communicatieadviseur)