Het PR Bureau
In onze branche zijn spoedopdrachten eerder regel dan uitzondering. De ene dag aanlevering, de dag erop oplevering. Zo kwam Het PR Bureau met de vraag of wij een allerlaatste blik op een boek konden werpen. Niet zomaar een boek, maar een groot, knalroze jubileumboek ter ere van 60 jaar Barbie. Een volmondig ‘ja’ natuurlijk!
“Ik kreeg de naam van Het Nederlands Tekstbureau door van mijn collega. Hij had bij een ander PR-bureau al eerder met Katja Graven samengewerkt en was heel tevreden”, vertelt Senna Ceulemans, PR-adviseur binnen het lifestyleteam van Het PR Bureau en betrokken bij A-merken als PepsiCo, Decathlon en HelloFresh. “Voor Barbie hadden we een prachtig boek gemaakt vol interviews met zestig vrouwelijke rolmodellen, van Neelie Kroes tot Anna Nooshin. Omdat we ons blind hadden gestaard op de teksten, wilden we graag nog een frisse blik voordat alles naar de drukker zou gaan. Het Nederlands Tekstbureau ging met de teksten aan de slag en ik was verrast. Niet alleen over de kwaliteit van de eindredactie, maar ook over de communicatie naar ons. We stonden onder behoorlijke tijdsdruk en de tekstschrijver hield ons continu op de hoogte van de voortgang, tussenstappen en eindoplevering. Uiteindelijk is het boek in allerlei media verschenen – van het Jeugdjournaal tot RTL Boulevard. Dus ja, wij zijn blij met de goede hulp en flexibele instelling.”
Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk het online inkijkexemplaar.